Kızlar canım çikolata istiyor daha çok küçük 6 haftalık gebeyim piskolojik mi bu durum normalde çikolata yemem çünkü alerji oluyorum Nutella tarzı çikolata yeyince alerji olduğum için albeni Bihter çikolata tarzı yiyorum hemen hemen her gün bir zararı varmı