Ezgiii Bebeginizin hareketleri nasil ne sıklikla hareket ediyo eskisine gore azaldi sanki oyle tekme seklinde degilde icten gezinti seklinde hssedyorm
Ebruslgn Ezgiii dinlendiğim zaman çok oynuyo canım . Bu haftalarda yer daraldıği için çok güçlü tekme atamiyolar genelde dönüyor benimki 😍
FeriDee Ezgiii çok hareketlenmeye başladı tekme değil de dönüyo dediğin gibi çok güçlü hissediliyor hatta dısardan baya belli oluyo. Eskiden karnı doyunca hareketlendirdi şimdi hiç fark etmiyo 🤗
ZeynepDemiraglar Ezgiii alanı ne kadar azalırsa o kadar hareketi azalırmış 31deyım bende akşamları ve gece daha hareketli istersen çikolata Ye Hareket etsın şimdi
svcnyrk Bizimki hala çok hareketli özellikle geceleri c.tesi kontrolümüz var bakalım nasıl keyfi yerindemi
svcnyrk Ezgiii dinlenme şansınız varsa dinlenin ozaman hareketleri daha iyi hissediliyor stres yapmayın Allah hepimizin evlatlarını korusun yüzlerini görmeyi nasip etsin sakin kalabilmek en iyisi
Eby Ebruslgn aynen yeri daraldığı için minik tekmeler yerini itip kakmalara bıraktı sanki göbeğe sürtünüyor dönerken 😍 bi de elini ya da ayağını dayıyor bazen minicik bi yumru çıkıyo, çok net hissediliyor 😍😍😍
Ebruslgn Eby güzel zamanlarimiz ozlenecek günler bazen üzülüyorum tekrar karnimda olmayacağı için hiç 😦 son haftalar heyecan dorukta artık 😍😍
Neson Ben acacaktim post eskiden daha kıpır kıpır di hic durmuodu simdi azaldı gezinio sadece korktuydum normal o zaman galiba
Ebruslgn Ezgiii akintilariniz ne duRumda peki ben sürekli islaklik hissediyorum kendimde. Benide korkutan akintilar.
SevgiiOA Ezgiii Aynen benimde öyle tekme değilde ittirme gezme gibi oluyor acıtıyorda artık sıpa ama bence normal bir şey artık yerleri de daralmaya başladı 😌