Yenigelin555 merhaba canım öncelikle geçmiş olsun. Aynı şeyleri yaşayan biri olarak bazı insanlarda beta hemen sıfırlanmıyor. Bendede testlerim düşeceği yere yükseliyordu. İlk testim; 24 sonrakiler 18,76,103,49,19 gibi devam etti sürekli iki günde kan verdim. Doktorum bana da dış gebelik dedi ama bazı insanlar hemen atamıyor vücuttan. En son 19 du ve tekrar adet gördüm. Birdahaki ay da zaten hamile kalmıştım. Hiç üzülme bebek sahibi olabiliyorsun bu yönden bak ve üzme kendini