@Minikfasulyem26 gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün😊 ben de 39+0 dayım an itibariyle ,3-4cm açılmam varmış.doktorum haftasonu şehirdışında olacakmış,açılman çok iyi,suyunu açsam sancın sıklaşır doğurursun.istersen perşembe gel yatırayım başlatalım doğumu dedi. Haftasonu sancin tutarsa yokum dedi. Persembeye kadar doğururum diye umut ediyordum ama daha gelen giden yok. Perşembe için cok kararsizim,kara kara düşünüyorum🙄 doktorum burda olsa kendi sancımı beklerdim heralde ama başka doktor da istemiyorum.resmen uykularım kaçtı,ne yapsam diye. Ya suyumu acmasina ragmen sancı,açılma olmazsa? Ya da suniye rağmen? Kendi elimizle sezeryana dönmeyelim sonra🙄kafamda deli sorular…@EdaMira