Esramtss Sultanss ben 2 gün önce suniyle doğum yaptım canım suyun patladıktan sonra kısa sürede kucağına alıyosun hiç korkma rabbim unutturuyor hersey bebeğini kucağına alana kadar
M_N_R Esramtss merhaba.3 gun iconde dogumum olmazsa buyuk ihtimalle suni verilicek.Bebeginiz kanala inmişdiydi suni sanci vermeye karar verdi doktorunuz?Yoksa kanala inmedende vere biliyolar mii ?
Zeynepmetehan Sultanss 39.haftayim canım açılmam yoktu sanırım çatı muayenesinde doktorum bi şey söylemedi çünkü
Mms06 Fatma0505 aynı durumdayız benim de kızım gelmezse cuma suni sancı vercekler 😂 çok korkuyorum doğumdan 😬
Bbusra34 Fatma0505 Sanırım benim de öyle olacak cuma günü hazırlıklı gel bir muayeneni yapar ona göre karar veririz dedi.
asiyenurg niye bu kadar erken suniyle aliyolarki ben 40+2 olcam bu gece Allah ixin verirse daha hala gel suniyle dogum yaptircaz demediler
Htcockl29 asiyenurg ben 40+3 Günlük Hamileyim Çarşamba’ya Kadar Dogmazsa Çarşamba Suniyle Başlatacak Doktorum
Merveeozdemi asiyenurg aynen bende aynı gündeyim banada 41 e kadar bekleriz olmadı suniyi düşünürüz dedi doktor acaba neye göre bu kadar erken alıyorlar
Melikedefnemm Sultanss senin acilman varmı cnm benimde cuma günü kontorlum var 38+5 olcaz öğün inşallah gelmezse doktoruma söylemeyi düşünüyorm hftaya doğumu baslatalim mi die
asiyenurg Htcockl29 dogrudur canim Allah yardimcin olsun artik insallah kendi sancin gelir o gune kadar