Valla ayni süreçte hamile olduğum arkadaşlarım var gık demiyolar ne bulanti kusma ne agri oyle rahat geçiriyorlar ki. Bende 8+5 kuru öğürme adet sancisi gibi arada sanci ve mide yanması yasiyorum hic bisey yiyemiyorum 3 kilo vermisim. Bunyeden bunyeye cok fark ediyor benim annemde zor geçirirmis bende oyle olcak sanirim