Süt koruması diye bir şey yok eskilerden gelen bi söyleyiş ben kızıma Doğum yaptığımda sağlık ocağında ki ebe bana süt korur diye sakın düşünme demişti emzirirken hamile kalıp çok gelen oldu dedi , biz hep korunduk kendi isteğimizle 5 yıl aradan sonra da ikinci bebeğime hamileyim riske atmayın korunun 🥰