Merhaba, 14. Haftamdayim. Hamileler kabiz olur ben aksine hep ishal oluyorum. Tuvalet sonrasi da tansiyonum dusuyor. Ve inanilmaz gaz problemim var ne yesem sisiyorum, doktorum bununla ilgili gaspass ilac verdi. Benimle ayni durumda olan, ayni skntilari yasayan var mi? Boyle biriyle konusmaya ihtiyacim var gercekten