Gizemtgy35 Ben ilk cana gittim ama asla tavsiye etmiyorum öyle kalabalık ki sanki pazar yeri fiyatlar da öyle gereksiz yüksek ki neyse şuan Tınaztepe gelene gidiyorum çok da memnunum aynı Çiğdem hanıma gidiyoruz ya da Feyza hanıma da geçebilirim ikisi de oldukça güzel
Gizemtgy35 Hatice86_izm Tınaztepe galeni tavsiye ederim hem yeni bi hastahane hem de tertemiz doktorları çok güzel