Minigimm2020 tedavisi yoktu. Üniversiteye sevk edilmişti kuzenim 35 haftalık olunca. Oradaki doktor bir hafta hastanede kalın 36’da almamız lazım demişti. Kuzenim kabul etmedi. 37 haftalıkken doğum yaptı ama bebeği son anda kurtardılar. Strese girmişti bebek. bir süre küvözde kaldı şu an gayet iyi. 2300 gr doğdu. Üniversitedeki uzmanı dinlemediğini pişman olmuştu o zaman. Sorun da sezaryen esnasında anlaşıldı rahmi küçükmüş. İkinci çocuğu da erken doğdu fazla büyüyemedi karnında. Sizde bu veya başka bir sorun olacak diye bir şey yok. Ama gelişim devam ediyor mu, gerilik ilerliyor mu, gelişim durdu mu bunun takip edilmesinde yarar var. Haftanız da iyi bu arada hiç stres de yapmayın ama takiplerinize dikkat edin bence.