Bizdede durum aynı canım tam 39 haftalık olduk herhangi bi belirtimiz yok zaten doktorumuz ilgisiz nts felan bağlamadı hiç açılma varmı onada bakmadı kordon boynunda dedi doğum içinde normal yada sezeryan hiç bişey demedi kordon boynunda olduğu için mi acaba doğum şekli nasıl olur die bilgi vermedi 🤔