grlkayse45 Kızlar hangi marka ve model beşik aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz . Ben hiç marka model bakmadım daha. Yardımlarınızı bekliyorum 💛🤗
Meriwa grlkayse45 anne yanı prego marka aldım canm cok rahatım reflü yatağı şeklinde de oluyor eğimli anne yanı da alıcaksan öneririim sallanabilir model bide
Gizemito Meriwa Ayy bende prego aldım anne yanı henüz doğum yapmadım merak ediyordum iyi oldu yorumunuz 🥳
Pembe-mavi Meriwa yorumlara biraz baktım. Çok ses çıkarttığını ve bebeğin uyumakta zorlandığını söylüyorlar, siz yaşadınız mı?
Meriwa Gizemito coook rahat salona koydum ben yatak odamda ayrı var cok konforlu cok da memnun baş kısmını kaldırıyorum eğimli iyi oluyo koltukda uyuyurken yanıma çekiyorum file den gözüküyor bide açılıyor tam rahat oluyo valla içiniz rahat olsun cnm
Meriwa Pembe-mavi yok canm yaşamadım ben 12 günlüğüz sallanma özelliğini kullanmadım yatak odamda da ahşap sallananan var ama onda da alışmasın diye sallamıyorum sonra zorlanırım diye 😄 ama baktım şimdi yok ses falan
Pembe-mavi Meriwa anladım çok teşekkür ederim. Bende büyüyen beşik istiyorum. Yatak odama da anne yanı arıyordum iyi oldu🥰
aybkkra Anne yanı beşik alanlar görsel ya da site paylaşabilir mi acaba? Ben anne yanı beşik almayı düşünüyorum öncelikli olarak.
merdepltkylp grlkayse45 Minimobi Avangard Büyüyen Bebek Beşiği Herşey Dahil Set yazarsanız çıkar Hepsiburadadan aldık. Ayrıntılı şekilde incelersiniz 🤗🤗🤗
Smyzyn Bende park yatak ve asansörlü beşik arasında kararsızım hangisi daha kullanışlı olur sizce? Anne yani beşik yatak odamda yer olmadığı için alamayacağım malesef..