EbruSevban bende gebelik şekeri oldğu ıcın 32. Haftadan itibaren her hafta cağırcam seni sıkı takip açısından şekerin bebeği etkileyip etkilememesi açısından. Ama benim işime gelir zaten çok özlüyorum☺️☺️☺️ Bakalm bende iple 32. Haftami bekliyorum kaç kilo olcak diye ☺️ Bende şeker olduğu ıcın diyet yapıyorum beslenemiyor mu acaba diye düşünüyorum sürekli umarm sıkntısız atlatırız bu süreci hepımz ☺️☺️