Asksanabenze Bugun komtrole gittim doktor bebegin karni genis dedi kotu biseymi doktora sordum normal dedi ama yinede korkuyorum
Sevde123 Doktorunuz normal dediyse ona güvenin buradaki kimse doktorunuzdan daha bilgili değil ki😊 Aramızda doktor olan yoksa tabi 😆
Beybitom Banada 3 kilo ama karnı geniş değil dedi kilosuyla ilgili demiştir onu canım kötü bişey olsa zaten söylemek zorunda