Tutku eymaHzalzusta ben 10 haftalık fln kullanmaya başladım.mustela ve bebeyağı kullanıyorum. Bazende lr’ın vücut kremini
Icot eymaHzalzusta Lierac kullanıyorum sanırım 4. Ya da 5.aydı başladığım memnunum. 2.kutudayım şuan.
Ozgefe eymaHzalzusta bende 18. Haftadayım yeni başladım kullanmaya niveanın vücut sıkılaştırıcı yağını aldım harika bişeey birde vaselinin kakao yağı özlü vücut losyonunu aldım memnun kalanlar olmuş ikisindende
Burcuk eymaHzalzusta 3. Aydan Sonra başladım. Badem-susam-kayısı yağı göğüs karın içimin. Bacaklar için bebe yağı
Asliirim Ben 21. Haftama kadar vazelin kullandım şimdi lierac kullanmaya başlayacağım doğum sonrası çatlaklar içinde serumları var ..
Burcinelly Ben lierac kullanıyorum 3 ay öncesinde düzensiz olarak çeşitli yaplar ve nemlendirici krem sürüyordum. 3 aydan itibaren lierac a başladım. Kokusu hoşuma gitmiyor ama umarım etkili olur