fatosd84 Esrasssr tok git cnm 🙏🏻Valla herşey bebeğe bağlı ben tok gittim çikolata yedim ama 3 saat yüzünü dönmedi çok uğraştık dönsün diye çok şükür döndü sağlıklı olduğunu duyduk şükür ve 3 saati unuttuk tüm bebekler sağlıkla gelsin inşallah 🤲❤️
Esrasssr fatosd84 benimkiler ikiz inş görürüZ yüZlerini🥰Ne güzel inş benimkilerde sağlıklı desinler🙏🙏