Benim de 24. Haftada suyumun biraz fazla olduğu söylendi. O hafta şeker yüklemesinde tokluk şekerim de biraz yüksek çıkmıştı. Endokrin uzmanıyla görüştük biraz diyetle hemen normale döndü. Suyum yine biraz fazla kaldı ama daha fazla artmadı. Çok şükür bebeklerin gelişimlerini de etkilemedi, şimdi 33+2yiz 🙏🏻 Su fazlalığının sakıncası rahime baskı yapıp erken doğuma yol açabilmesi ve şekere bağlı ise bebeklerin gelişiminin ilerde gitmesiymiş. Başka bir sorun yaratabileceğini söylememişti doktorum. Hatta az olacağına biraz fazla olsun önemli değil demişti. Sizin haftanız zaten oldukça iyi bence merak etmeyin 😊 Bebeklerimizi sağlıkla kucağmıza alalım inşallah 🤲🏻