Aylan 38+6 olduk ama ne gelen var ne giden :)))) 36 de kontrolüm de doktor 1 cm açıklığın var demişti hala tık yokkkkk sizlerin nasıldı açıklık mesela böyle diyip o hafta doğuran vs oldu mu