Yesimtzn 37 haftaligim Kizlar doğum belirtileri nasıl olyor kaç gündür belim çok agriyor.2gun önce kasılmaların vardı düzensiz acaba bunlar doğumun belirtisi mi
Cramel Yesimtzn canım doğum olacağı zaman anlarsın zaten ya suyun gelir yada belirli aralıklarla sancın olur.illaki ağırlaştığın için bel ağrın kasılman olacak bunlar normal
Meriwa Yesimtzn uzanınca gecen ağrılarınız varsa yalancı sancıdır cnm ama eğerki kasılmalarınız varsa takip edin karnınız sertleşiyor kasılmalarda suyunuz gelicek diye kaide yok siz sancınızı takip edin