ozgcobaan esracanik_ ben mochinin pompasını aldım. Hem etrafımda kullananlar hemde hastanede emzirme eğitimi veren hemşireler önermişti. Ne elektrikli nede pilli hemde pratik. Etrafımda kullananların hiçbirinde gögüs yarası yok. Bilginiz olsun
Meriwa esracanik_ manuel almayın ne alırsanız alın 😄 mochi iyi ama sütünüz olmazsa mochi de işinize yaramaz olan sütünü depo yapar bilginiz olsun
turunculuanne ozgcobaan mochi çok güzel diyorlar. Ama ilk günler süt gelmiyorsa veya az geliyorsa işe yaramaz. Süt problemi olmayan annelerin sütü boşa gitmesin diye hemen toplayıp saklamak amacıyla tasarlanmış bir şey