sskrkzuu bende tinaztaym bende de tiroit var bende ilker beyle iletisimdym ayrıcaa bende gülçin hanıma gidiyordum 1 sene öncesi filan hatta bana hsg rahim filmiçekti 2 sene bebegum olmadi rahim şeklim hafif çıkıntı y gibiyms ama bana bisey doğru hersey düzgün yolunda demsti 1 senesonra ogrendm hafifçıkıntı varms baska doktor söyledi, ama ben gittgm zamanda gayet anlayışlı güler yüzlü doktordu fakat yasimda küçük olduğu için bebek konusunda eeken diyordu ama çok güzel ilgileniyordu