Oznur07 Bu 4.asilamamdi buda olmadi galiba 11.gunde 0.48 cikdi tahlil sonucu artik cok yoruldum 😌 tüp bebege mi gecsem artik bi akil verin
Lamelif Oznur07 aşılamada başarı şansı çok düşük biz 3 kez denedik olmadı. Şişli Memorial hastanesinde tüp bebek yaptırdık çok iyi bir merkez
NeslihanPiaAbac Oznur07 aşılamanın tutma oranı çok düşük hem vakit hem para kaybı.Tüp bebek deneyin bence.Umarım kısa zamanda aramıza katılırsınız🙏
Sakvsr Oznur07 aşılama tecrübemiz hiç olmadı canım ama tüp bebek şükürler olsun ilk denememizle olumlu sonuçlandı. Tedavi açısındanda çok bir farkı yok maddi olarakda bütçeniz uygunsa bence tüp bebek denemelisiniz umarım en kısa zamanda güzel haberlerinizi alırız 😇
Lamelif Oznur07 ilk tüp bebeği Samsun Medikalparkda ikinciyi Trabzon Medikalparkda denedik olmadı. Şişli Memorialdeki ilk transferde tuttu
KubraCyr Merhaba Bende 1 kere aşılama yaptırdım tutmadı. Bir kaç ay sonra da tüp bebek yaptırdım ilk deneme de tuttu şükürler olsun simdi 26 haftalık ikiz hamileyim. 😊
Sevdam02 Oznur07 bende5 yıllık evliyim ilk aşılamam da tuttu hiç umudum yoktu doktpr aşırı iltihapdan rahmin kapanmış dedi üniversite hastanesinde ücretsiz yaptırdım beklemedigim anda allahım oglumu verdi şimdi 32 haftalıgız maşallah ama bu 5 yılda neler yaşadım neler allah bilir allahım kimseyi kucagı boş bırakmasın
Yeliznurullah Kesinlikle tüp bebegi tavsiye ederim.Bende bir kere aşılama yaptırdım hem zaman hemde para kaybı boşuna ki tutma olasılığı da cok düşük.Birkac ay sonra tüp bebek yaptırdık cok şükür ilk denememizde tuttu.şuan 36+5 günlüğüm oğlumu bekliyorum 😊😊
Busram23 Oznur07 canım ben bır sene boş boşa gectı uç aşılama yaptım üçüde nefatıf psıkolojım bozuldu hıc uğraşma tup Bebek ılkınde tuttu ıkıncı dondurulmusum da tuttu cok sukur
Oznur07 Busram23 benimde baska carem kalmadi artik psikoloji bozuldu esimle ayrilma noktasina kadar geldik 😏
tubatayfun Oznur07 doktorlar ne diyor bide asilama tup bebek doktorlar sorununuz neyse ona gore tedavi uyguluyorlar ben 3 asilamada hamile kaldim ikisi dusuk ile sonlandi 1 cok sukur 27+3 olduk
Busram23 Oznur07 kıyamam bızde öyleydık ınan esım benım sabrım kalmadı dedı sonunda.nasıl gücüme gıttı hamıle kaldım bütün sıkıntılar bıttı tam aıle olduk
Arife3458 asilama icin zaman kaybi diyorsunuz ama her tedaviye her insan ayni sonucu almiorki kimine bir ilaç iyi gelior kimine gelmior. Ben de ilk asilamamda hamile kaldim ama tabiiki üç asilamadan sonra bence tüp bebege gecilmeli
Oznur07 tubatayfun doktorlar artik tüp bebek tedavisine gecelim dedi ama kararsiz kaldim daha dogrusu ne yapcagimi sasirdim artik 😏
tubatayfun Oznur07 doktorlari dinle bence Bende bu son asilama tutmasaydi benim doktorumda tup bebege gececekdi
ilknur53 Oznur07 eger canm olmjyorsa asilama direk tup brbrgr grc rbnm rltim.tup bebekle hamile kaldi simdi de yapmayi dusunuyor basladi tedaviye