Masal20201995 27+1im şu an aç karnına gitmem gerekiyordu sabah 8.30da kan alıp glikozlu bir içecek iciriyorlar. 330ml teneke kutuda oluyor. Elma aromaliydi tadı kötü değildi. Birer saat arayla da iki kez daha kan aldılar. Bu sürece yeme içme yasaktı. Oturup dinlenmem gerekiyordu. Uyku yapabilir dediler. Bulantı kusma olabilir dediler. Kusarsam işlem iptal oluyormuş. Bende çok şükür sıkıntı olmadı sadece açlıktan dolayı halsizlik yaptı.