Eliff66 Inşallah kalan zamnında sağlıkla geçiririm sağlıkla bebeğime kavuşurum 👶👶❤❤ zman gectikce heyacan artıyor sizlerde durumlar nasil arkadaşlar 🤗🤗
ecembugra53 Eliff66 biz de de canım Son 58 😊❤️ Zaman geciyor bişey anlamıyoruz Doğuma doğru yaklaşıyoruz vE heyecan artıyor
Busragozer Nasipse son 71. Gün yazıyor ama böyle içimde o kadar beklemeyecek diye bir his var 😂 ben iyice ağırlaşmadan yavaş yavaş herşeyi hazırlıyorum. Odası kıyafetleri esyalari çantası 😂 inanin son haftalar sadece uyumak istiyorsunuz 🤰🏼😂
Eliff66 Busragozer valla canim bizde geçtik 3.trimestere ama hala çok eksiğimiz var son zmana bırakmayın dedim ama genede var artik tamamlamam lazim hayirliysla
Guluss35 Dün memleketim sivas tık 58 bu gün 57 sinop askerlikte şafak sayar gibiyim ama daha hiç bişi hazırlamadım daha nerde dogurcama bile karar veremedim arada adet sancısı gibi agrım oluyo sizdede varmı acep
Eliff66 Edizinannesii ooo aramızda 1 gün var canım❤ sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah alalhim 🤲