Dün bebeğim çok az hareketliydi acile gittk sancım varmış hemen serım takıldı etki etmeyince 3 tane nidicart sonrası nst çekildi sancı düştü düşmeseydi ameliyata alınacaktı. Açıklık kontrolü yapıldı açıklık yoktuAncak kalp atışları 100-120 civarıydı :/ normalde 120-140 olurdu.yaşayan bar mı?