Kızlar günaydın herkese 🙋🏻♀️Sizin orda öğle oldu ama bizim burda daha sabah😊bizim okullar açıldı ve yürüme mesafesinde Çocukları bırakmaya yada almaya giderken karnımın alt tarafında ağrı oluyor ve bu benim yürümemi kısıtlıyor yavaş yürüyorum ve bazende 1-2 dkka dinleniyorum neden oluyor bileniniz var mı??? Eve gelincede biraz dinleniyorum geçiyor bu beni durum beni zorluyor bu arada arabayla gitmiyorum park sorunu oluyor