Ben 19+1im hala balayına geçemedim çok şükür bulantılarım azaldı ama hala geçmedi halsizlik desen kolumu kaldıramıyorum tansiyonum mu düşük nedir değişik yani hiç böyle hayal etmemiştim hamileliği böyle zor geçtiğini de bilmiyordum ilk bebegim 3 4 isterdm ama 2.ye ne zaman cesaret ederm bilemiyorum 4 ay bitmesine rağmen hala kiloda alamadım karnım hafif çıktı ama tam belli değil kimse anlamaz hamile olduğumu :)) tek avuntum doğduktan sonra o miss kokusunu içime doya doya çekmek rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar versin 🤗🙏