Ssmmra Anneler kaçıncı haftada ilk tetenoz asinizi oldunuz ben 17+0 iken ilk dozumu sağlık ocağındaki ebe randevu vermiş erken mi geç mi bileme dm
Mina01 Ssmmra randevu ne alaka ki asi vurup yolluyor 5dakikada 20.haftadan önce gitme dedi benim doktorum hatta bebeğin hareketlerini hissedince git demişti ben 21.haftanın son günü gittim bisey demedi
Ozdmrkbraa Ssmmra 20 de git canım en azından bebeği hissetmiş ol bana doktorum öyle dedi bebeğin hareketini hissedip ayırt etmeye başlayınca git dedi öyle yaptım 20.hafta da oldum
Asliahmet Ssmmra bilmiyorum cnm ama bende 17+ 5 te vuruldum bana erken denildi. Onlar daha iyisini biliyor bi sknti olsa ne diye cagirsinlar ozmn simdi crsmba gunu 2. Dozumu vurulcam. Bakalim 😍❤️
Mom092 Ssmmra ben 19.cu haftamin sonlarinda bile zorla vurdurdum valla😄 neden o kadar erken demisler acaba doktorumda ebemde bana bebek hareketini hissetmeden vurunma demislerdi hissediyomusun
Zeyypkr Bende 18+3’üm Bugün vuruldum geldim ilk dozumu. İkinciyide bir ay sonra dedi 7 ekimde gidicem. Neden erken olsun ki 12. Haftadan sonra yaptırılabilir yazıyor internette de.