Adet günüme 1 hafta var .14 eylülde olmam gerekiyor ve adet olacağım gün kasıklarda ağrım olur bu kadar erken olmaz .düzenli adet görüyorum 27 28 günde bir ..fakat 2 3 gündür adet sancısı gibi kasıklarımda ve belimde ağrı var ayrıca vücudumda ellerimde sıcaklık çok fazla .Bu ay korunmayı bıraktık yumurtlama günlerimi degerlendirdim. Bu kadar erken belirti olur mu .daha önce 2 kaybım var pıhtılaşma sorunum çıktı. Ne kadar erken öğrenirsem benım için o kadar iyi fakat bi yandan istiyorum bi yandan da korkuyorum nasıl olacak diye .. sizczamn test yapmalıyım