Eeliferyucel12 Merhaba kızlar, 37+6 yız bugün. Gerçek doğum belirtileri nasıl olur var mı aynı gün olup doğum yapacak gibi hissedenler 😊kanala girdiğini falan biz hissedebilir miyiz. Benim ilk gebeliğim tecrübesizim😂
DamlaNur29 Eeliferyucel12 ben hissettim gbi kanala girdğini bi gün böyle aşırı alt bölgemde baskı oldu öyle böyle değil ayaga kalkınca sanki cıkıcam der gbi zorlanıyordu o bölge sonra gittiğimde zaten kanalda dedi doktorum 2 gece yalancı sancı yaşadım aha dedim geliyor ama gelmedi tabi sezeryan günümüzü bekliyoruz
Nezosikra Eeliferyucel12 valla canım ben 2 tane normal doğum yaptım suan üçüncüye hamileyim bişey hissetmedim kanala falan girdigini ama dogum sancısı zaten hemen ayırt ediliyor yani🙄🙈 diger sancılardan farklı oluyor ahaa tamam diyorsun beklenen geldi ben bugün dogururm diyorsun ve o gün doğuruyorsun 😉🤗ben oyle olmustum canım rabbim yardımcın olsun inslalah sag salim kurtul sira bize geliyor yavaş yavaş bende 28 haftalık oldum gün geçtikçe korkum artıyor
ecembugra53 Eeliferyucel12 canım Doğum belirtisi sancı Ağrı nişan su herkeste farklı oluyor canm anlıyorsun yanı
Nezosikra 2020-2020 simdi sen orda ne olacağını bilmiyorsun ama ben biliyorum🙈🙈 valla hemde nasi korkuyorum inslalah normal olur sezeryandan daha cok korkuyorum vajinal varis cıktı bide bende doktor iyice buyurse normal dogum yapamazsın dedi benimki karnım büyüdükçe büyüyor napacagim bilmiyorum inslalah normal olur yined3
2020-2020 Nezosikra 😔 bende de hemoraid var inanılmaz korkuyorum ıkınamam diye … kuzenimde büyük bir hemoraid vardı normal doğurdu o an hemoraidi falan unutuyorsun demişti.
Nezosikra 2020-2020 bende de var canım hemoroid korkma o an aklına bile gelmiyor bir ’an önce cektigin acıdan kurtulmak için çabalıyorsun aklina bişey gelmiyor merak etme inslalah hepimiz sag salim normal dogururz🤗