Gamzelice_21 Ben tüp bebek tedavisi yaptırdım transferimin 5.gunu bana dua eder misiniz bebeğim bana sıkı tutunsun💞
mer3346 Gamzelice_21 bend etüp bebek yaptrıdım hanımefendi allah emeklermizi boşa çıkarmasın dua edecem sizin için ve kendim için ben şuan 7+3 üm kalp atışı için gidecez yarın korkuyorum umarım duyarız
Homeless20 Gamzelice_21 tüp bebekle ilk denememde hamile kaldım inşallah sende ilk denemende hayırlı haberlerini alırsın.. 13+4 üm bende içini ferah tut hep olumlu düşün olumlu olsun inşallah canım
Nrykml Gamzelice_21 canım asla ama asla stres yapma unutmaya çalış hatta kitap.oku film izle kafandan at 🤗 Allah hayırlısını nasip etsin sana inşallah dua ederim sana 😊😊 Ama dediğim gibi.unut hiç aklına getirme hep kafanı dağıtacak şeyler yap
Gamzelice_21 mer3346 bende işte diyorjm pozitifi gördüm mü içim rahat edecek sonrası da var kalp atışını duymakda önemli
Gamzelice_21 Homeless20 bana dua et lütfen Allah razı olsun bakalm inşallah ayın 15′inde kan vereceğim pozitif olsun sürekli kaşığımn sağ tarafına sancı giriyor
mer3346 kızlar bende 7+3 üm şuan kalp atışlarını ne zaman duydunuz yazabilirmisiniz? kese ve bebek ne zaman görüldü sizlerle
Gamzercan mer3346 benimkide tüp bebek ve 4. Haftada kalp atışları vardı ama çok küçük. Bu hafta tekrar gideceğiz. Bakalım hayırlısı . Bendede ağrı oluor . Ama korkmayın normalmis
Mustafaemine Gamzelice_21 benimde tüp bebek 26.haftadayız çok şükür inşallah Rabbim sanada o güzel haberi almayı nasip eder
Anneolmak38 Benim bugün transferimin 9.günü idrar testi yaptım ikindi zamanı çizgi çıkmadı yarın tahlil günüm ve umudum kalmadı
Eda93 Anneolmak38 bence cok erken, üzmeyin kendinizi. Benim doktorum 15. Gün kanda gebelik testine baktırmamı istedi.
Mhtap4467 Anneolmak38 inşallah hayırlı güzel bir haber olur.siz karamsar olmayın umudunuzu kaybetmeyin.rabbim isterse olur.rabbim nasip etsin inşallah🤲🏻
Homeless20 Anneolmak38 kızzz ilk idrarınla yapaydın keşke.. ayrıca da inşallah testte çıkmamıştır ama bebeğin sana tutunmuştur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ddmnr92 Anneolmak38 güzel düşün güzel şeyler olsun 💕 idrarda çok erken kanda hemen çıkıyor bizide bilgilendir hersey gönlünce olsun 🙏🏻
Gamzelice_21 Eda93 bende ayın 15′inde kan vereceğim pozitif olur inşallah 💞💞 seninde benimde isteyen herkesin