Ozdmrkbraa Betcey kuzum o haftalarda belirti olmaması çok normal belirtim yok bebeğime bişey mi oldu diye hiç tedirgin olma ben 13.haftaya kadar hiç hamile gibi değildim sadece uykum oluyordu kendini sakın bişeylerden ağır kaldırma ani hareket yapma uzanma bi yerlere
Selinbam Betcey hiç dert etme yalın zamanda başlar sancı karın ağrısı bulanti ve uyku hali tabi hiç belirti de olmayablir doktorun iyisin diyorsa iyisindir hiç takılma buna
ftmm38 Betcey bende 6+2yim bende de hiç bir belirti yok bugün kesemizi ve bebegimizi gördük çok şükür kalp atışı için cumartesi gideceğim tekrar
Betcey Doktora bu gün gidicem kendim evde öğrendim hamile olduğumu birde acil de test yaptırdım pozitif cıktı sonuç çevremdekiler boş gebelikte olabilir dedi tamamen tecrübesisin bu konuda