Kızlar 1 haftadır tuvalet problemi yaşıyorum. 2 güne 1 wc ye çıkıyorum onda da rahatlayamıyorum.😔 kabız olduğum için de istemsiz ıkınma hissi geliyor o an ve 1-2 ıkınarak az da olsa rahatlıyorum tabi sonrasında da birşey olur mı diye korkuyorum ıkındığım için 🥴ama o ana kadar resmen yarım saat wc de oturuyorum. 36+1 haftalığım hiç sorun yaşamamıştım ama şimdi çok zorlanıyorum bu konuda şurup dışında önereceğiniz birşey var mı?