Mavigozluanne Kızlar en son 25.haftamda kontrole gittim, şeker yüklememi gerekli kontrollerimi yaptırdım şimdi tekrar 32.haftada gitsem çok mu arayı açmış olacağım kafam karıştı.
Eemmyy Mavigozluanne canm bende en son 25.haftamda gittim. Dr 4 hafta sonra gel dedi. 29 da gitçem. Doktorun söylemiyor mu kontrol zamanlarını?
Mavigozluanne Eemmyy söylüyor canım ayda bir gelmemi tavsiye ediyor ama malesef sarkta olduğumuz için bulunduğumuz ilde değil doktorum o yüzden bu ay kararsiz kaldim
Nzehra4654 Mavigozluanne pandemi döneminde muayeneler iptal olunca ilk yaptığım şey doktoru arayıp ya bebeğime bişey olursa kontrolüm zamanı geçiyor dedim. Doktor Doğuda çalıştığında 6 veya 8 haftada bir misal kuş şartları yollar kapandığında kontrol yapardık ancak annelere hislerine güvenip bi terslik olduğunu hissederseniz gelin derdik dedi. Doktorun bir problem olmadığını düşünürse izin verir geç gitmene