Doğumu yaklaşmış bir insan olarak bu postların altında hem Sezeryan hem normal doğum hakkında okuduklarım beni cidden gerdi… neden insanlar hep kötüye odaklanır ? Sezaryen yapacaklar normal doğumu normal doğum yapacaklar sezaryeni kötülüyor .. şimdi okumasaydın diyenler gelir . Ne çok bilmişsiniz siz Kadının düşmanı sadece kadın başka bir şey değil.