Senaarass Bnm agriyor sarimsiak koydugukda agri hemncecik geciyor sende ypa oyle insalh iglesir acisi cok kotu 😍😍😁😁
Nurcngel Senaarass 3 gündür çekiyordum bugun sabah baya şişmiş parol içtim o kesti ağrısını ama hala şiş sarımsaktan tiksindim Canım yapamam heralde onu 😞