Kızlar benim parça parça sümük şeklinde nişanım geliyor sanırsam ilk geldiğinde 36+3tük 2 defa geldi o gün içinde kahvemsi yani beklemiş kan rengi vardı 3 gün birşey gelmedi dün gece yine geldi ve bu defa taze kan vardı içerisinde sabah oldu yine geldi bu defa yine kahve kan vardı ve parça parça geliyor bir anda hepsi gelmedi yani , normal mı bu şekilde olması birde benim 1 cm açıklıgımda vardı açıklık artmış mıdır acaba böyle nişan geldikçe, benim gibi yasayan var mı acaba ne kadar sonra doğum yaptınız 🤔🤔