Asoooo13 bende Zamanında beklerdim umutsuzluga kapıldıgım artık istemiyorum dediğim ve korundugum üstünede yumurtlama günü dışı regl 1 gün kala hamile kaldıgımı ögrenmiştim bu yüzden umutsuz olmayın hiç ummadık anda geliyor o melek önümüzdeki ay dogurucam artık prensesimi kafanızda illa bu ay olacak diye sartlandırmayın o zaman olmıyor akısına bırakın en güzeli öyle olur tez zamanda o güzel haberi alırsınız hepiniz inşallah🥰🤲