Sulemsi10 Hazırlıklar başladı ne olur ne olmaz diye göğüs pompası da almak istiyorum ama elektrikli mi manüel mi karar veremedim ilk gebeliğin tecrübem yok kullanıp.memnun olan varsa paylaşabilir mi teşekkür ederim şimdiden
Tatlisannedilekk Sulemsi10 ben nolur nolmaz diye manuel aldım eğer doğumdan sonra lazım olursa ozaman elektrikli alcam
izmirlii-35 Sulemsi10 Kesinlikle elektrikli alin manüel benim bi işime yaramadı elektrikli aldım 2li e bebek mağazasından 230 tl markası mamajoo kesinlikle tavsiye ederim
PinarY Sulemsi10 Elektrikli al canım. Ben manuel aldım kullanamıyorum şimdi ben de elektrikliye dönücem
Deletedmom328 Sulemsi10 ben philips avent elektrikli kullandım ilk oğlumda ama emziricekseniz okadar pahalı bir ürüne gerek yok daha uygun fiyatlılarda iş görür gibi sadece göğsünüzü boşaltıcaksınız sonuçta
Nidaabaserr Sulemsi10 tavsiye üzerine Philips avent elektrikli pompasını aldım 😊 Henüz kullanmadım ama burda da okuduğum yorumlarla herkes memnun