Ozqe94 kizlar 30 haftalik hamileyim simdi suyum mu geldi altima mi yaptim anlamadim doktorum hemen gel dedi gidiyoruz. Dua istyorum lütfen. Bu haftada dogum yapan var mı korkuyorum
Ipek0z Az önce bi paylaşım gördüm 30 haftalık doğurmuş bir anne. Telaşlanma her şsy çok güzel olacak 💕💕
Havvamurat Ozqe94 Allah yar ve yardımcın olsun canm. ben bu haftalar doğum yapan insanlar duydum genel olarak yaşıyor bebekleri
Ozqe94 Mihre merhaba kizlar 7 saat sonra çıktım hastaneden cok sukur idrar kaçırmışım ama ciğer geliştirici igne verdiler bana allahima şükürler olsun
Ozqe94 Kizlar nst de cok sukur sancı çıkmadı. Bebegim hareketleri iyi cikti . Ulturosonda suyunda iyiydi.Kan ve idrar verdim sonuçları bekliyoruz. Sonuçlardan sonra vasıtaları bi test yapacağını söyledi hayirlisi olsun artık cok stres yaptım
Mihre Ozqe94 Sevindim adınıza ama madem idrar kaçırma neden durup dururken iğne yaptılar anlam veremedim.Neticede o da bir ilaç🤷🏻♀️
Ozqe94 Mihre ilk kızımı 34 haftada dogum yaptim. Suanda da tansiyon ve seker cikti bu gebeligimdede 34 35 haftada riske girmeyelim alalım dyirlar o yuzden olsa gerek