Sevdecag merhaba ben 30 mayista dogum yaptim yardimci olayim size 🥰 kesinlikle elbise doguma giderken de elbise rahat olur ama giderken farketmez bence dogumdannsonra kesinlikle elbise ben uzun bir donem elbise giydim cok rahat oluyor tuvalete gir cik otur kalk rahat yani kesinlikle elbiseni mitlaka al yanina. Hic heyecanlanma allah yardim ediyor yavrunu saglikla kucagina al inslh🥰