Elaninannesii_ pijama takımının yanına gecelik ekleyebilirsin, daha rahat oluyor yazmışlardı, sütünün daha çabuk gelmesi için süt arttırıcı bişeyler koyabilirsin, sezaryenden sonra sütüm gelmezse diye ben mama koydum, mama için çay kaşığı ve çay bardağı, kağıt havlu, ıslak mendil, pişik kremi, göğüs kremi, çocuğa 2 hastane çıkışı ve altlı üstlü yedek takımlar koydum, lazım olursa diye bi emzik, süt sağma makinesi (gerek olmayabilir tabi) bide sezaryen olacakmışsın madem kayısı hoşafı mutlaka, kaynat kuru kayısıyı blenderdan çek dök şişeye. Çok çabuk gaz çıkarırsın. Bebek için ağız bezini ve normal bezi arttırabilirsin 2 gün kalacaksanız tabi. Aklıma gelenler, benim koyduklarım bunlar. Sağ sağlim alın kucağınıza inşallah, Allah yardımcınız olsun😊