Sinemisss valla 36 haftama giriyorum doktorum sonuna kadar kullanacaksın dedi canım ki trombositim baya bi düştü yani kanım çok sulu 😂 yine de riske atmaya gerek yok dedi, 12 haftaya kadar ben de sadece coraspin aldım 12ye girdiğim gibi iğneye başlattı. İnşallah faydalı olur miniklerimiz için🙏🥰 test yaptırmanız da iyi tabii ki.