Kızlar bu hafta içerisinde tekrar hamile olduğumu öğrendim. Benim reglim hep düzensiz doğumdan sonra düzene girmedi biraz geç farkettim o yüzden. Neyse öğrendiğimin ertesi günü dr gittim kese etrafında kanama alanı bulunduğunu söyledi ve tahlil aldı beta baktı sonuçlar güzel 10 gün beklicez kanama alanı durursa güzel durmazsa bu ümit tutulabilecek bir gebelik değil dedi. Bu süreçte kanamam veya dayanilmayacak derecede ağrım olursa acile gitmem gerektiğini de söyledi yalnız sadece folik asit verdi. Ağrım var ama dayanilmayacak kadar değil zaten dışarıda bir kanamamda yok. Velhasıl kanama olmadan düşük olur mu? Progestan yada Depot falanda vermediği için pekte içime sinmedi açıkçası sürekli araştırıyorum bu konuyu. Lütfen bilen yazsın. Kidste gündem çok yoğun bi türlü cevap alamadım. Kanama olmadan düşük olur mu?