Thsjdn tanya25 cevap bayrak sisli echomar mutlaka orda cektir acisiz ve cihazlari cok yeniymis burda bebek isteyen herkeze soylyrm cekildgm ay hamile kaldm oyle pahali biyerde degil canm
Cngul Happybsrn yok canım sadece ilaç verirken adet ağrısı gibi hafif ağrı oldu sonuçlarım temiz cıktı ama her çıkan adet ağrısı gibi olduğunu söylüyordu doktorun o hafif ağrı baslamasinin sebebide ilaç o ilacı verene kadar o içine giren cihazi bile hissetmedim çıktığını felan
Happybsrn Cngul anldm iyi bari bnde cevat beyi seçerim 😀😀 ne bilim normal muayene de bile kasılan biriyim 😥
Cngul HayDel bende yeni çektirdim gerçektende cihazları öyle cevat beyde hiç bisey anlamadim bile ilaç verirken hafif ağrı oldu o kadar
Selmaercan Cngul filmi çektirmeye giderken ne zaman gittiniz herhangi bir gün mü? Yoksa adet bittikten sonra yada başlamadan 2 gün önce falan mı
Cngul Happybsrn onlar sakinleştiriyor canım ya cidden anlamicaksin bile sadece ilaç verirken hafif adet ağrısı o kadar kalktığında hiç bisey yok ped verdiler ama bende kanama da olmadı damla damla oluyormuş bazen
Happybsrn Cngul hadi inşallah sıkıntı yoksa agrısız geçer 🙏🙏 rahim iltihabım var doktor önermez belki de internette önerilmiyor deniliyor
Mihribn3438 Korkacak gercekten hic birsey yokmuş belkide yapan insandan kaynaklanıyor ben Bakırköy emar park da elif hanımda cektirdim 500 cok memnun kaldım korktuğum gibi degilmiş ve diger ay hamile oldugumu ogrendim
Happybsrn Cngul ya akıntım var (yeşilimsi) 2 yıl oldu geçmiyor 😭😭😭 Cevat bayrak’a msj attım sorun olmaz dedi ama bilemedim bakalım doktor ne diyecek
Cngul Happybsrn benimde sarı vardı çektirmeden önce geçen ay 2 tane fitil bir tane ağızdan kullandım şimdi iyiyim çok şükür doktor çok önemli
Eylul1987 ben fındıkzdede hekimoğlu görüntüleme merkezinde çektirdim 3 ay önce 400 liraydı. işlem anında hiçbir ağrım olm adı işlemden sonra ağrım oldu bende hafif infilimasyon(iltihap) sanırım o yüzden çok ağrım oldu.
HayDel Happybsrn pardon yapışıklık yazmışım tıkanıklık olacaktı ama dediğim gibi hiç hissetmedim çekim sonrası onlar söyledi çok ufak bir tıkanıklık vardı açtık diye. Belkide bünyeye göre değişiyordur bilemedim.
Bendis Ben yaptıralı 1,5 sene oldu fiyatı hatırlamıyorum ama bahçelievler betatomda çektirdim ağrısızdı tavsiye ederim@tanya25#10500088