Çok şükür sağlıcakla aldım ben evladımı kucağıma allahım hepinize sağlıklı doğumlar versin çok korkmama ve istememe rağmen mecbur sezaryen Doğum yaptım skolyoz hastası olduğum için genel anestezi ile Doğuma girdim ve hemen uyanamamaktan bebeğimi emzirememekten çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı gözümü kapatıp açtığım da herşey bitmişti ve bebeğimle birlikte odaya girdim kendime geldiğimde sancım biraz fazlaydı ama ebe ve hemşirelerim çok iyiydi hemen butona basmam gerektiğini söylediler sancım olunca iğnede yaptılar ve hemen bebeğimi kucağıma verdiler hemen emzirmeye başladım hiç sorun yaşamadım 38+1 3.250 gr 47 cm le oğluşum dünyaya geldi darısı sizlerin başına ameliyat sonrası dikiş yerim dışında hiçbir ağrım olmadı çok şükür 12 de sıvı tüketmeye başlıycam çok susadım ve kahve içmek istiyorum hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum