Nzdla doğum yapmadım ama kontrollere gittim gayet ilgisizlerdi bir defa da acillik oldum acı çekiyorum ağlıyorum azarlamışlardı niye ağlıyorsun diye o yüzden doğumda da iyi olacağını sanmıyorum imkanın varsa özele git doğumu medovada yaptım temizlikçisinden tut doktoruna kadar herkes tatlı dilli anlayışlıydı çok memnun kaldım