Ozgeknc Hafta Detaylı Ultrason yaptıran var mı? Doktorum bana ikili ve dörtlü testi yaptırmadığım için 19. Hafta da git dedi ama kafama takıldı 😕
Ozgeknc Zaten 19. Hafta da bakan doktor yok bulamadım 🥺 doktorumla konuştum 21. Hafta da olur dedi Allah’a şükür 🤲🏻
Ozgeknc Oglakdorukcum evet bana da erken geldi zaten çoğu doktorda bakmıyor sonradan arayıp söyledim 21. Hafta da olur dedi 🤗
Babyy1S Ozgeknc 21 22 hafta da daha iyi eğer kilon da varsa erken bir hafta yaptırma biraz daha gelissin bebek o haftalarda yaptirin derim ben 20 de yaptirdım kilom olmadigi icin