HtcGB hayır hicbir şey çıkmadı gebelik şekeri de cikmadi 2 li 3 lü test yaptırdılar önde gidiyor diye ondanda bir şey çıkmadı dedim anam millet eskiden 4 5 kilo doğuruyormuş benimki de tombalak olsun ısırır ısırır otururum dedim😂 kendimi 500 gram ultrason yanılması ile teselli ediyorum vallaha