Annehissi2510 Kizlar iyi geceler size bir sorum olacak épiduralsiz dogum yapan varmi yapan varsa nasil gecti agrilar vs anlatirmisiniz🌙😌🥰
svgl__ozby Annehissi2510 gece 12 den sbah 5 e kdr sncı çektim ve düz duvara tırmanacak gibiydm wc den çıkamıyordum ilk doğumumdu ve çok zordu şimdi 14 hftalık hamileyim epidural araştırıcam yoksa aynı şeyleri yaşamaktan kprkuyorm
Meriwa Annehissi2510 imkanınız varsa normal epidural olun bebeğiniz kanaldaysa doğum daha kolay oluyor kilosu vs hersey etkiliyor canm